Adminisztratív munkatárs (Ref.sz.: 21635)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Szolnok
A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működése alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.
 
Jelenleg egy szolnoki telephellyel rendelkező partnerünk részére keresünk munkatársat adminisztratív munkatárs pozícióba az alábbi feltételekkel:
Feladat leírás
  • Dokumentum kezelési feladatok végzése 
  • Adatrögzítés, adatfeldolgozás 
  • Egyéb, betanulási időszakot követően önállóan végezhető adminisztratív feladatok 
Elvárás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Precizitás
  • Monotonitástűrő képesség
Előny
  • Pénzügy szakos végzettség, tanulmány
  • Nappali, esti, levelezős tagozat vagy passzív hallgatói jogviszony megléte
Egyéb

Amit kínálunk:

  • 2 hónapos munkalehetőség
  • Igényes, multinacionális munkakörnyezet
  • Szakmai tapasztalatszerzés

Jelentkezés:

Jelentkezését fényképes önéletrajzzal, a regisztrációt követően, a következő weboldalon várjuk: http://www.humancentrum.hu/regisztracio
Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne az itt felsorolt állások valamelyikére, akkor be kell lépnie a Human Centrum rendszerébe. Ezt a bal oldalon található regisztrált munkavállalóknak szóló belépő sorok kitöltésével teheti meg.

Ha Ön még nem regisztrált tagja rendszerünknek, akkor kérjük töltse ki egyszerű és rövid regisztrációs űrlapunkat. Regisztráció után azonnal beléphet és jelentkezését rögzíteni tudjuk.
ID: 2816315   Megjelentetés dátuma: 2016.11.17.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.