Pénzügyi asszisztens (Ref.sz.: 21549)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2017-01-03

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • Kimenő és bejövő számlák kezelése
  • Pénztár kezelése
  • Könyvelés előkészítése
  • Partnerekkel történő telefonos egyeztetés

Információk a kiválasztási folyamatról

Amit nyújtunk

  • Versenyképes bérezés
  • Üzemeanyag költségtérítése 
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fejlődési lehetőség

Megbízó

Partnerünk európai import tevékenységet folytat és ezen árukat értékesíti elsődlegesen a magyar piacon. Elsősorban fűtéstechnikai termékek, hűtéstechnikai termékek, háztartási gépek, tűzhelyek és televíziók nagykereskedelmével foglalkozik. Vásárlóik között a multinacionális cégek, a szakkereskedések és szervizesek mellett az egyéni vevők is megtalálhatók, akiket igyekeznek kiszolgálni megbízható termékeikkel.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

Képzési szak

Kereskedelem/Értékesítés

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Pénzügy, számviteli végzettség
  • Angol magabiztos nyelvtudás
  • Ms Office haladó szintű tudás
  • B kategóriás jogosítvány

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A Human Centrum Kft. alap tevékenysége a munkaerő-kölcsönzés, közvetítés. Célunk az emberi erőforrás hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából. E misszió végrehajtásához kép alapvető képességre lesz szüksége a HR területnek: versenyszemléletre és a megújulás képességére.

Munkaközvetítői engedéllyel rendelkező társaság.

Az alkalmazottak száma

1000 és több alkalmazott

A cég címe

HUMAN CENTRUM Kft.
Dohány u. 27
1074 Budapest
http://www.humancentrum.hu/allasajanlatok
ID: 2800812   Megjelentetés dátuma: 2016.11.07.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.