Titkárnő munkatárs (Ref.sz.: 20820)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Gödöllő
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
azonnali munkakezdés

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

 
  • Beérkező- kimenő postai küldemények iktatása, elosztása, UPS fuvar ügyintézés 
  • Belső postázás
  • Kapcsolattartás a futár és taxis cégekkel
  • Külföldi utazások, étkezések megszervezése, taxi foglalások
  • Megrendelések készítése (Shopping Carts írás), vásárolt anyagok bevételezése
  • Irodaszer rendelés összegyűjtése, megrendelése
  • Belső értekezletek leszervezése, vendégek fogadása, vendéglátása, események szervezése a NEXUS-al
  • Céges autók, autóbérlések, kapcsolattartás a partnercégekkel (pl. Hogg Robinson, taxis cégek)
  • SAP alapú munkaidő nyilvántartás: adatok ellenőrzése, nyilvántartása, rögzítése (távollét, jelenlét, táppénzes papír, útiköltség elszámolás) hibák korrigálása, riportok készítése (jóváhagyó ívek és jelenlétik), 
  • Részlegek időadatgazdáinak helyettesítése (SAP alapú munkaidőnyílvántartás)
  • Tréningek, megbeszélések előkészítése, meghívók kiküldése
  • Tréningfelelősi feladatok (Tréningmátrixok vezetése)
  • Egyéb adminisztrációs feladatok

Egyéb béren kívüli juttatások

  • SAP ismeret

Információk a kiválasztási folyamatról

Amit kínálunk

  • Bejelentett munkaviszony 
  • Versenyképes bérezés, Budapestről céges buszjárat
  • Hosszútávú munkalehetőség

Jelentkezés

Amennyiben a munkalehetőség felkeltette figyelmét, jelentkezzen rá regisztrációt követően a honlapunkon keresztül vagy toth.lilla@humancentrum.hu email címen.

Megbízó

A Humán Centrum Kft. működése 15 éve alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal vegyipari partnercégünknek keresünk titkárnő munkatársat az alábbi feltételekkel:

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Felsőfokú iskolai végzettség
  • Min. 1 év adminisztrációs területen eltöltött gyakorlat
  • Angol szakmai társalgási szintű nyelvtudás
  • MS Office ismeret

 

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A Human Centrum Kft. alap tevékenysége a munkaerő-kölcsönzés, közvetítés. Célunk az emberi erőforrás hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából. E misszió végrehajtásához kép alapvető képességre lesz szüksége a HR területnek: versenyszemléletre és a megújulás képességére.

Munkaközvetítői engedéllyel rendelkező társaság.

Az alkalmazottak száma

1000 és több alkalmazott

A cég címe

HUMAN CENTRUM Kft.
Dohány u. 27
1074 Budapest
http://www.humancentrum.hu/allasajanlatok
ID: 2761044   Megjelentetés dátuma: 2016.10.11.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.