Recepciós (titkárnő, titkár) (Ref.sz.: 21314)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Budapest XIII.

Számítástechnikai piacon SAP vállalatirányítási rendszerek bevezetésével, üzemeltetésével és tanácsadással foglakozó partnercégünk részére keresünk munkatársat az alábbi feltételekkel:

Feladat leírás
  • Bejövő hívások fogadása, kezelése, továbbítása. 
  • Vendégek fogadása, kínálása, kiszolgálása
  • Tárgyalók foglalása, rendben tartása
  • Kimenő-, bejövő posta kezelése, iktatása, borítékolása
  • Az iroda általános üzemelésének biztosítása (takarítók felügyelete, konyhai- és irodai fogyóanyagok figyelemmel kísérése és rendelése, hibajavítások megrendelése)
  • Futár-, taxi rendelés
  • Sport bérletek kezelése
  • A közvetlen felettes által adott egyéb, adminisztratív feladatok elvégzése
Elvárás
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban elengedhetetlen feltétele a munkakör betöltésének
  • Középfokú végzettség
  • Precizitás, megbízhatóság és pontosság
  • Jó kommunikációs készség
  • Legalább 2 éves munkahelyi gyakorlat
  • MS Excel, Word, Outlook alapos ismerete
  • Munkaidő: Napi 8 óra, 8.30-17.00 között, fél órás ebédszünettel
Egyéb

Amit kínálunk:

  • Kreatív, családias munkahelyi környezet
  • Versenyképes juttatási csomag

Jelentkezés:

Amennyiben felkeltette figyelmét az álláslehetőség, kérjük jelentkezzen magyar és angol nyelvű önéletrajzzal a http://www.humancentrum.hu/regisztracio oldalon vagy küldje el pályázati anyagát a jelentkezes.n@humancentrum.hu e-mail címre

Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne az itt felsorolt állások valamelyikére, akkor be kell lépnie a Human Centrum rendszerébe. Ezt a bal oldalon található regisztrált munkavállalóknak szóló belépő sorok kitöltésével teheti meg.

Ha Ön még nem regisztrált tagja rendszerünknek, akkor kérjük töltse ki egyszerű és rövid regisztrációs űrlapunkat. Regisztráció után azonnal beléphet és jelentkezését rögzíteni tudjuk.
ID: 2757204   Megjelentetés dátuma: 2016.10.08.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.