Irodavezető

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Szolnok, Jász-Nagykun-Szolnok megye
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2016.11.07.

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Irodavezető/Office Manager
munkatársat keresünk

Feladatok:
• Pályázatok kezelése, pályázatíró cégekkel, minisztériumokkal és a pályázatokhoz kapcsolódó hivatalokkal kapcsolattartás, pályázathoz kapcsolódó adminisztráció koordinálása társosztályokkal, pályázati anyagok összekészítése, pályázati dokumentáció archiválása, esetleges ellenőrzések felügyelete és levezénylés
• Irodavezetés: létesítménykoordinátor munkájának koordinálása, recepció, irodai adminisztrátorok munkájának koordinálása, biztosítani a megfelelő arculat kialakítását és megtartását, ezen feladatokhoz szükséges beszerzések koordinálása, hatóságokkal és az iroda működéséhez kapcsolódó egyéb intézményekkel kapcsolattartás
• Elnök/Tulajdonos napi feladatainak támogatása: megbeszélések szervezése, dokumentációk összekészítése, prezentációk előkészítése, minisztériumokkal, kormányhivatalokkal, bankokkal és egyéb szervezetekkel a kapcsolattartás, rendezvények előkészítése/szervezése, naptár és levelezések kezelése
• Kül- és belföldi üzleti utak szervezése
• Irodai szabályzatok készítése és kezelése
• Egyéb adminisztratív teendők, a vezetőség gördülékeny napi munkájának támogatása

A pozíció betöltéséhez szükséges feltételek, követelmények:
• Hasonló területen szerzett legalább 1-3 éves tapasztalat
• Jogi vagy gazdasági felsőfokú végzettség
• Angol nyelv magas szintű ismerete
• „B” kategóriás jogosítvány
• Precíz, pontos munkavégzés
• Kiemelkedő kommunikációs és szervező készség
• Igényesség önmagára és környezetére egyaránt
• Tanulás, fejlődés iránti igény

Amit a vállalat kínál:
• Kihívásokkal teli munkakör
• Innovatív szakmai munkavégzés
• Folyamatos fejlődési lehetőség
• Versenyképes jövedelem

Munkavégzés helye: Szolnok

A fenti pozícióra pályázatát – fényképes magyar nyelvű önéletrajzát és a motivációs levelét - a következő e-mail címre küldje: mihaczi.attila@hrcv.hu

Információk a kiválasztási folyamatról

A kiválasztás befejezésének tervezett időpontja

2016.12.14. (még 4 nap van hátra)

Megbízó

Egyéb feldolgozóipar

Egyéb feldolgozóipar

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
postgraduális végzettség

Képzési szak

Adminisztráció, irodavezetés, személyi asszisztencia

Beszélt nyelvek

Angol nyelv - Középszint (B2)

Számítógép-felhasználói ismeretek

Microsoft Outlook - haladó
Microsoft PowerPoint - haladó

Jogosítvány

B

Készségek és személyes tulajdonságok

B kategóriás jogosítvány, jó szervező készség, kommunikációképes angol nyelvtudás szükséges a munkakör betöltéséhez.

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel és -közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14.
1117. Budapest
ID: 2800400   Megjelentetés dátuma: 2016.11.07.