Raktári munkatárs-adminisztrátor

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Raktári munkatárs adminisztrátor kollégát keresünk a 23. kerületbe, 1 vagy 2 műszakos munkavégzésre, azonnali kezdéssel.
Kiemelt bérezés, jó juttatási csomag.

Feladat:
A raktár működéséhez elengedhetetlen adminisztrációs feladatok elvégzése
A raktárban található információs táblák folyamatos karbantartása, frissítése
A beérkező szállítmányok készletrevételének az ellenőrzése
Dokumentum kezelés és archiválásban való közreműködés
Eljárások és munkautasítások betartása, azok elkészítésében való aktív részvétel

Követelmények:
- Tapasztalattal bír a Microsoft Office családba (Word, Excel) tartozó programok kezelésével.
- Alapszintű ANGOL nyelvtudás.
- EKAER ismerete

Előny:
- logisztikai ügyintézői végzetség.

Jelentkezni lehet a janko.norbert@hrcv.hu email címen.

Megbízó

Közlekedés, logisztika

Autó elektronikai eszközök gyártása

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

alapfokú végzettség
középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
postgraduális végzettség

Az állásajánlat alkalmas pályakezdő számára

Igen

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel és -közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond 14. 4/1.
1117 Budapest
ID: 2518594   Megjelentetés dátuma: 2016.10.13.