Key Account Manager

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat megjelenítését a honlapunkon elegendő létszámú jelentkező vagy az állás betöltése miatt.

Megértését köszönjük.

Mutasd a hasonló álláshirdetéseket

Munkahelyi információk

  • A munkavégzés helye: Magyarország
  • A munkába lépés időpontja: 2013.08.01.
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Our client is a multination company in Győr – Moson – Sopron County. Now we’re looking for a talented, new colleague in
Key Account Manager
position
Tasks:
 Having overall responsibility for the management of key accounts including DIY sales channels and some others mainly key accounts in Hungary; Czech and in Slovakia too;
 Managing contract and pricing negotiations;
 Proposing product and promotion strategies;
 Identifying opportunities that fit the overall strategies;
 Examining trends and data;
 Coordination and implementation of the sales strategies;
 Preparing proposals with support of analysts;
 Overview and analyze competitors data and market segments;
 Category management;
 Can expect to travel rather frequently, including for internal meetings in Hungary, and elsewhere. You will likely spend some nights away from home.

Knowledge required for the position:
 High level of English knowledge ( both written and verbal);
 Native level of Hungarian language , and Czech;
 Solid language knowledge in Slovak would be a big advantage, but not a mus;
 Have a good strong sales personality;
 Higher degree in a business related subject, with experience of managing major accounts including complex negotiations;
 Knowledge related to the production technology;
 Forwarding and transportation knowledge
 Windows office; mastering all MS Office tools, ( Power point; Excel)
 Marketing understanding
 Knowledge of price and cost calculation methods and rules applied by the company
 Knowledge of Lotus, Salesforce
Expected competencies:
 People management experience is a big advantage;
 Coaching experience of small number of Hungarian ( or international ) sales team is a big advantage, and ideally desired;
 Customer Focus;
 Ability to work;
 Communication;
 Analytical thinking;
 Independent work;
 Forward thinking;
In case you are interested in the above mentioned position please send your Hungarian and English CV to the palyazat@hrcv.hu e-mail address.
Megbízó
Egyéb értékesítési tevékenységek

Megbízónk egy skandináv tulajdonban lévő, nyílászárók kereskedelmével foglalkozó cég.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
postgraduális végzettség
Ismeretek
Beszélt nyelvek:
Angol nyelv - felsőfok és Cseh nyelv - középfok és Szlovák nyelv - középfok

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése
Cégünk főként munkaerő kölcsönzéssel és -közvetítéssel, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.
A cég fő működési területe
Munkaerő tanácsadás, munkaerőközvetítés
A cég címe
HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Cházár András u. 2/d. 601-602. Megjelenítés térképen
1146 Budapest
ID: 1522288   Megjelentetés dátuma: 2013.07.09.
Régió: Magyarország
Az én kommentárom

nincs megadva
Megjegyzést csatolni
×
×

Megjegyzés a hirdetéshez

Key Account Manager
HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

 
×