Adminisztrációs és ügyfélkapcsolati munkatárs - budapest

A munkát keresők számára az euJOBS Kft célja az, hogy az adott képesség, tanulmány, és tapasztalatok mentén a mindenkori jelölthöz leginkább illő pozíciót kínáljuk fel. Ügyfeleinkkel a munkaerő közvetítés folyamatait egységesítve biztosítjuk a transzparens szolgáltatás nyújtást

Céginformáció

Az euJOBS Kft., az utóbbi években közel 1000 fő sikeres közvetítését valósította meg hazánkban és az EU-ban. Szolgáltatásunk középpontjában a munkára jelentkezők és munkaadók állnak.

Feladatleírás

- szolgáltatói számlák érkeztetése, rögzítése, elbírálása, archiválása
- megbízók felé termékenként, időszakonként elszámolások elkészítése, kiszámlázása, káranyagok összekészítése
- szolgáltatókkal kapcsolattartás (számlákkal kapcsolatban) magyar, angol nyelven

Elvárások

- megbízható, precíz, pontos, önálló munkavégzés
- középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- magas szintű MS Office ismeretek (excel függvények stb.)
- kiváló kommunikációs készség
- folyamatban lévő, vagy befejezett felsőfokú tanulmányok
- pénzügyi ismeretek előnyt jelent

Állás megosztása

Részletek

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

Munkaidő

40 óra, munkanapokon: 08:00-16:30-ig

Fizetés

Bruttó 270.000 Ft+ Cafeteria + negyedéves bónusz

Jelentkezés az állásra
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2802442   Megjelentetés dátuma: 2016.11.08.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.