German or Dutch or Swedish speaking Service Desk Analyst -Budapest

A munkát keresők számára az euJOBS Kft célja az, hogy az adott képesség, tanulmány, és tapasztalatok mentén a mindenkori jelölthöz leginkább illő pozíciót kínáljuk fel. Ügyfeleinkkel a munkaerő közvetítés folyamatait egységesítve biztosítjuk a transzparens szolgáltatás nyújtást

Céginformáció

Az euJOBS Kft., az utóbbi években közel 1000 fő sikeres közvetítését valósította meg hazánkban és az EU-ban. Szolgáltatásunk középpontjában a munkára jelentkezők és munkaadók állnak.

Feladatleírás

TASKS• Provide first level call, email, and chat support to customer’s PC, including software and hardware related issues• Assign unsolved cases to the appropriate IT teams• Log all calls in the Helpdesk tracking database in English simultaneously with handling the call in native language • Instruct users on ICT processes• Help to improve and implement new technologies, tools, processes and policies • Document new technical solutions • Document and share best practices and with other colleagues

Elvárások

REQUIREMENTS• High level of GERMAN • 1+ Year experience in Call Center / Help Desk environment OR Education at bachelor level • Functional understanding of Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook

Állás megosztása

Részletek

Munkaidő

WORKING TIME 40hrs/week, 8 hrs/shift (the GDC is operating 24/7)

Fizetés

SALARY The range of salary is based on experience.

Egyéb

ADDITIONAL INFORMATIONPlease attach Salary Expectation in CV. Should your application meet the requirements, the actual salary range will be discussed during the 1st phone interview.

Jelentkezés az állásra
ID: 2736503   Megjelentetés dátuma: 2016.09.26.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.