Hr adminisztrátor - budapest

A munkát keresők számára az euJOBS Kft célja az, hogy az adott képesség, tanulmány, és tapasztalatok mentén a mindenkori jelölthöz leginkább illő pozíciót kínáljuk fel. Ügyfeleinkkel a munkaerő közvetítés folyamatait egységesítve biztosítjuk a transzparens szolgáltatás nyújtást

Céginformáció

Az euJOBS Kft., az utóbbi években közel 1000 fő sikeres közvetítését valósította meg hazánkban és az EU-ban. Szolgáltatásunk középpontjában a munkára jelentkezők és munkaadók állnak.

Feladatleírás

•Szabadságok rögzítése belső rendszerbe
•Beérkező posta bontása és szortírozása
•HR tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
•Kapcsolattartás és együttműködés a társterületekkel
•Beérkező telefonok, e-mailek fogadása, megválaszolása
•Vezetők és HR Business Partnerek munkájának támogatása
•Ad-hoc feladatok megoldása

Elvárások

•Folyamatban lévő vagy befejezett felsőfokú tanulmányok HR/pénzügyi/gazdasági szakon
•Proaktivitás, önálló és precíz munkavégzés, aktív részvétel a szakterület feladataiban
•Kiváló kommunikációs képesség
•Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Állás megosztása

Részletek

Munkavégzés helye

Budapest XIII.

Munkaidő

heti 40 óra, munkanapokon: 8:00-16:30, határozott időre szól, amely 2017. 03. 31-ig tart

Fizetés

Br. 250.000 Ft, 3 teljes hónap után 26.000 Ft cafetéria

Egyéb

Adminisztratív beállítottságú jelentkezőket várunk.

Jelentkezés az állásra
ID: 2731433   Megjelentetés dátuma: 2016.09.21.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.