HR asszisztens

Régió: Pest megye
MUNKA. TŐLÜNK. NEKED.

Megbízónk számára keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Asszisztens

Feladatok:

  • Ügyvezető igazgatók, és szakvezető munkájának támogatása.
  • Könyvelés támogatása (számlák kezelése, iktatás, humán szolgáltatásokból adódó havi munkaügyi adminisztráció ellátása, összesítések készítése)
  • Az iroda működéséhez szükséges beszerzési feladatok ellátása.
  • Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel: ügyfélfogadás, ügyfél-tájékoztatás.
  • Irodai háttértámogatás (postázás, iktatás, dokumentumok elkészítése, stb.)

Elvárások:

  • Szakirányú, legalább középfokú végzettség (pénzügy/számvitel/HR területen)
  • Legalább 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kiváló MS Office felhasználói ismeret
  • Folyékony, aktív angol és német nyelvismeret
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Proaktív és felelősségteljes munkavégzés
  • Kreativitás, precizitás, megbízhatóság

Előny:

  • Felsőfokú végzettség
  • Más idegen nyelv ismerete

Juttatások:

  • Stabil, hosszú távú munkaviszony
  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos, dinamikus csapat

Munkaidő:

  • Hétköznap, 8:00-tól 16:30-ig

Munkavégzés helye:

  • Pomáz

Jelentkezés:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes, szakmai önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével az asszisztens@nrgpower.eu email címre. Ismerje meg facebook oldalunkat ,https://www.facebook.com/EnergyPowerKft keresse fel http://nrgpower.eu/ oldalunk
.

ID: 2575718   Megjelentetés dátuma: 2016.10.24.