Biztosítási/káradminisztrátori referens

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Ügyfelünk 41 országban kínál vállalati flottamenedzsment és hosszú távú gépjármű lízing szolgáltatásokat.

Nemzetközi és helyi csapataik szüntelenül azon dolgoznak, hogy az ügyfél igényeinek legmegfelelőbb, személyre szabott partneri kapcsolatokat alakítsanak ki.

Stratégiájuk középpontjában az ügyfél-elégedettség áll, melynek elérésére a vállalat innovatív eszközöket és szolgáltatásokat biztosít a flottamenedzserek, illetve járművezetők számára, megkönnyítve ezzel mindennapi üzletvitelüket, és felvértezve őket az előttük álló új kihívásokkal szemben.

Bővülő csapatukba keresünk az alábbi pozícióba:

BIZTOSÍTÁSI/KÁRADMINISZTRÁTORI REFERENS

Feladatok:

  • A gépjárműparkban bekövetkezett káresemények teljes adminisztrációja a kár bejelentésétől a biztosító térítéséig
  • Kárbejelentések fogadása, szükség szerint a biztosítói portálra feltöltés
  • Javító/biztosító kérésére a kárrendezéshez szükséges iratok beszerzése ügyfélszolgálaton keresztül, javító/biztosító részére iratok megküldése (törzskönyv, forgalmi másolat, meghatalmazások, nyilatkozatok)
  • Kárigény benyújtása a casco és a károkozók biztosítója felé, jogcímenként, számlák és nyomtatványok kitöltésével
  • Függő kárügyek és kintlévőségek sürgetése biztosítók felé, levelezés ismétlése, nyilvántartása
  • Hiányzó okmányok, nyilatkozatok beszerzése ügyféltől, használótól, hatóságtól és továbbítása a biztosító felé
  • Biztosítóktól érkező posta szétbontása, kezelése
  • Totálkár kezelés, lopáskárok bejelentése biztosító felé, elszámolások bekérése és ellenőrzése, komplett káranyag beszerzése és feltöltése a kijelölt meghajtóra
  • Biztosító által utalt összegek beazonosítása, táblázatban rögzítése,kifizetett szállítói számlákhoz kapcsolás, riportálása
  • Kárriportok készítése ügyfélszolgálat és ügyfelek részére
  • Társosztályok részére korrekt szakmai tanácsadás

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Biztosítás területén szerzett szakmai ismeret
  • Biztosítónál/karosszéria területen szerzett több éves kárkezelői munkatapasztalat
  • MS Office alkalmazás ismerete
  • Felhasználói szintű Excel ismeret
  • Pontos adminisztráció, monotonitás tűrés, terhelhetőség, csapatjátékos magatartás, önálló munkavégzésre való képesség

Juttatások, ajánlat:

  • Versenyképes bérezés, hosszú távú munkalehetőség és egy fiatalos csapat várja az új munkatársat!

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Pozíció területei:

  • BANK / BIZTOSÍTÁS / FRONT OFFICE: Ügyintéző/Tanácsadó
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Kintlévőség kezelés/Behajtás
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT / VEVŐSZOLGÁLAT: Vevőszolgálat
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT / VEVŐSZOLGÁLAT: Ügyfélszolgálati munkatárs
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Egyéb
  • BANK / BIZTOSÍTÁS / BACK OFFICE: Egyéb

Egyéb információk:

  • Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, kérem pályázzon rá fényképes önéletrajzával + bérigénye megjelölésével!

Munkatapasztalat:

  • 3-5 év

Pozíciószint:

  • Beosztott

Elvárt végzettség:

  • Szakközépiskola
  • Gimnázium
  • Felsőfokú tanfolyam
  • Főiskola
  • Egyetem
ID: 2749232   Megjelentetés dátuma: 2016.10.04.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.