Fraud és kockázatkezelési szakértő

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Megbízónk elsősorban a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, hatékony, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat, - a hazai piacon. 
 
Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményünk háttérműveleti szervezetébe keresünk munkatársat azonnali belépéssel az alábbi pozícióba:
 
FRAUD ÉS KOCKÁZATKEZELÉSI SZAKÉRTŐ
munkatársat.
A munkakör célja:
Bankkártya elfogadói és kibocsátói tevékenység során jelentkező visszaélések kezelése, valamint az ebből fakadó veszteségek minimalizálása. A bankkártyás reklamációk kezelése a nemzetközi kártyatársasági szabályoknak, és a belső szabályozásoknak megfelelően. Az egyéb bankkártya elfogadói és kibocsátói tevékenységből adódó veszteségek minimalizálása.
Bankszámla műveletek során felmerülő csalások megelőzése, minimalizálása, az ehhez szüksége módszertanok kidolgozásában való aktív részvétel.
Főbb feladatok:
  • elfogadói és kibocsátói kártyaforgalom napi, rendszeres monitorozása, és annak az ellenőrzés irányítása
  • visszaélésgyanús tranzakciók kiszűrése és kezelése
  • bankkártyás visszaélések kiszűrésére alkalmas monitorozó rendszer rendszeres felülvizsgálata, szabályrendszerek hatékony működésének koordinálása
  • kártyabirtokosok és bankkártya elfogadó helyek szerződésének fraud minősítése és felülvizsgálata
  • kártyatársasági szabályok, értesítések nyomon követése, reklamációk szabályszerű kezelése 
  • panaszkezelés
  • elfogadói / kibocsátói tesztelések elvégzése
  • hibák feltárása és riportolása
  • hatósági adatszolgáltatási feladatok, kapcsolódó statisztikák készítése
  • Információnyújtás és együttműködés a funkcionális szervezetekkel (jog, compliance, IT, stratégia, számvitel)
  • Chargeback ügyek intézése
Az ideális jelölt:
  • felsőfokú szakirányú végzettségű 
  • minimum 2 év éves hasonló banki területen szerzett tapasztalattal rendelkezik
  • önálló, hatékony munkavégzés, valamint komplex és kritikus gondolkodás képessége jellemzi
  • csapatjátékos
  • előélete feddhetetlen
  • kiváló Excel ismeret, egyéb MS Office alkalmazásokban jártas
  • kommunikációs szintű angol nyelvismerettel rendelkezik
  • rendelkezik a rendszerlátás, rendszer alkotás képességével
Amit kínálunk:
  • stabil hátterű, innovatív, magyar start up környezet
  • versenyképes jövedelem
  • professzionális IT és munkakörnyezet
  • dinamikus csapatmunka és kimagasló egyéni fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye: 
Budapest, XII. kerület
Jelentkezés módja:
Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, rövid motivációs levél (vezetői és banki referenciák) kíséretében, nettó fizetési igény megjelölésével küldje el nekünk.
ID: 2745757   Megjelentetés dátuma: 2016.10.01.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.