Az Adecco a világ vezető nemzetközi hátterű HR szolgáltatója, megbízója részére
munkatársat keres az alábbi pozícióba:

Irodai asszisztens (heti 20 órában) (Ref.sz.: MTB 67655)


Kiemelt szellemi és irodai területen dolgozó munkatársak kölcsönzésével és közvetítésével foglalkozó irodánk Partnercége számára

Irodai asszisztens
(heti 20 órában)

munkatársat keresünk.

Feladatok:
• Irodavezető munkájának napi szintű támogatása, az irodavezető helyettesítése
• Vendégek fogadása és tájékoztatása
• Beérkező telefonok, e-mailek, levelek fogadása, megválaszolása, postai ügyintézés
• Bejövő és kimenő számlák iktatása, szállítólevelekkel való összeegyeztetése
• Társosztályokkal való kapcsolattartás
• Munkakörrel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:
• Minimum középfokú végzettség
• Hasonló területen szerzett tapasztalat
• Aktív, kommunikációs szintű angol nyelvtudás
• Felhasználói szintű MS Office ismeret (kiemelten Excel)

Amit kínálunk:
• Azonnali munkakezdés
• Részmunkaidős munkavégzés (tanulmányaikat folytatók, kismamák és nyugdíjasok jelentkezését is várjuk)
• Rugalmas munkabeosztás
• Tapasztalatszerzési lehetőség
• Családias, barátságos munkahelyi légkör

Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy küldje el részletes szakmai önéletrajzát a következő e-mail címre: generic1@adecco.com
Kérjük, jelentkezése során feltétlenül tüntesse fel a tárgyban a pozíció megnevezését! Köszönjük!



Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület

ID: 2823492   Megjelentetés dátuma: 2016.11.23.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.