Irodai asszisztens (heti 20 órában) (Ref.sz.: MTB 67655)

ADECCO Kft.

A munkavégzés helye
Budapest, XII. kerület
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Kiemelt szellemi és irodai területen dolgozó munkatársak kölcsönzésével és közvetítésével foglalkozó irodánk Partnercége számára

Irodai asszisztens
(heti 20 órában)

munkatársat keresünk.

Feladatok:
• Irodavezető munkájának napi szintű támogatása, az irodavezető helyettesítése
• Vendégek fogadása és tájékoztatása
• Beérkező telefonok, e-mailek, levelek fogadása, megválaszolása, postai ügyintézés
• Bejövő és kimenő számlák iktatása, szállítólevelekkel való összeegyeztetése
• Társosztályokkal való kapcsolattartás
• Munkakörrel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:
• Minimum középfokú végzettség
• Hasonló területen szerzett tapasztalat
• Aktív, kommunikációs szintű angol nyelvtudás
• Felhasználói szintű MS Office ismeret (kiemelten Excel)

Amit kínálunk:
• Azonnali munkakezdés
• Részmunkaidős munkavégzés (tanulmányaikat folytatók, kismamák és nyugdíjasok jelentkezését is várjuk)
• Rugalmas munkabeosztás
• Tapasztalatszerzési lehetőség
• Családias, barátságos munkahelyi légkör

Munkavégzés helye:
Budapest, XII. kerület

Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy küldje el részletes szakmai önéletrajzát a következő e-mail címre: generic1@adecco.com
Kérjük, jelentkezése során feltétlenül tüntesse fel a tárgyban a pozíció megnevezését! Köszönjük!

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Munkaerő közvetítése, munkaerő kölcsönzés

Munkaközvetítői engedéllyel rendelkező társaság.

A cég címe

ADECCO Kft.
1. Bocskai utca
6000 Kecskemét
http://www.adecco.hu
ID: 2823492   Megjelentetés dátuma: 2016.11.23.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.