Ügyfélszolgálati munkatárs

Abatox Kft.

A munkavégzés helye
Budapest XIV.
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2017.01.02.

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Rovar-, és rágcsálóirtással foglalkozó cégünk ügyfélszolgálati munkakörbe keresi határozott fellépésű, türelmes, kedves új kollégáját. A célunk, hogy egy kisvállalkozásra jellemző emberi, de nagyvállalati precizitásra törekvő ügyfélszolgálatot hozzunk létre. Keressük azt a kollégát, aki szívesen részt vesz az ügyfélszolgálatunk fejlesztésében. Munkájával, és ötleteivel segíti az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelését.

Miből állna a munkád:
1. Az ügyfelekkel való telefonos, és írásbeli (email, chat) kapcsolattartás lesz a fő feladatod. Kimenő (nem hideghívás), bejövő hívásokat egyaránt intézned kell majd. Személyes ügyfélszolgálatot nem látunk el.

2. A háttérből kell segítened a terepen dolgozó, rovarirtást végző kollégák munkáját. Van, hogy az interneten kell utána nézni egy cég telephelyének, vagy fel kell hívni egy vadidegen számot, ha a például a cég kontaktja nem elérhető, de van egy számunk a telephelyükhöz. Vagy térképes útbaigazítást kell adni a kollégáknak. Rengetek apró, de fontos támogatói feladatod lesz.

3. Bejövő e-maileket is kezelned kell majd. A betanulási időszakban inkább ez lesz jellemző. Eleinte ügyféltől származó kérdéseket, kéréseket kell megválaszolnod, de később már az árajánlatok készítésében, egyéb adminisztrációs dolgokban is számítunk a képességeidre.

4. Ötletelj! Minden olyan ötletet szívesen fogadunk, amik hatékonyabbá teszik az ügyfélszolgálatot, az ügyfél oldlalt pedig kényelmesebbé, gördülékenyebbé.

Milyen képességekkel kell rendelkezz:

Tanulj gyorsan:
Az ügyfélszolgálat sok ismeretet igényel, mert bármit kérdezhetnek tőled, amire először kevésbé, végül azonban pontosan tudnod kell válaszolni. Ehhez feltétel, hogy gyorsan tudj, és akaj tanulni. Hozzávetőlegesen 40-50 oldalt kell megtanulnod 2,5 hónap alatt.

Tudj gépelni:
Legalább 130 leütés/perc sebességgel tudj gépelni (nem vakon), maximum 5%-os hibatűréssel. Ezt tesztelni is fogjuk itt: http://10fastfingers.com/ ! Ha a billentyűzettel köztudottan nem bánsz jól, kérlek ne jelentkezz.

Légy összeszedett:
Ügyfélszolgálatosként a megrendelések előkészítése egy nagyon fontos feladat, mert a kollégáid – akik a helyszínen dolgoznak majd – az általad megadott információkra fognak támaszkodni, ahogyan az ügyfél is az általad elmondottakat várja majd a kollégától. Ha jellemző rád a szétszórtság, akkor ez a feladat nem neked való. Pontosnak kell lenned.

Légy türelmes, és nyugodt természetű:
Az ügyfélszolgálaton kapni fogsz hideget, és meleget. Sokszor úgy kapsz majd letolást, hogy nem te vagy érte a hibás, sőt nem is a cégünk a felelős. Tudnod kell minden ilyen helyzetben nyugodtan helytállni, és nem hagyhatod, hogy egy rossz telefon az egész napi munkádra rányomja a bélyegét!

Milyen végzettséggel rendelkezz:
Ha megfelelsz a fent leírtaknak, nincs erre külön kikötésünk. Ebben a munkában a lényeg, hogy jól tudj kommunikálni, légy tisztelettudó, tudj jól érvelni, nyerd meg az embereket. Nekünk a diploma, érettségi nem is feltétel, maximum előny.

A munkádhoz elengedhetetlen ugyanakkor, hogy tudd kezelni a számítógépet. Nem kell excelben összetett kimutatásokat végezned, de tudnod kell használni alapszinten a word-öt (formázások,táblázatok), az excelt (alap függvények) és az internetes szolgáltatásokat (pl.:google docs, google maps). CRM rendszerben szerzett tapasztalat nagy előnyt jelent, mert sok felhő alapú szoftverrel dolgozunk

Munkaidő:
Hétfőtől péntekig: 8:00 – 17:00

Munkavégzés helye:
Budapest XIV. kerület

Mit tudunk ajánlani:
1. Kollégák, akiktől nem kell tartanod, és egy normális főnök, aki ha rendben végzed a munkád, nem fog „csesztetni”. A cég belső működésében stressz mentes légkört kínál, de az ügyfélszolgálati munka jellegéből adódóan külső stresszel számolni kell.

2. Saját íróasztal, saját számítógép, kényelmes szék, ingyen kávé, és semmi túlóra. De az ügyfélszolgálati munka elég kötött, és rugalmatlan. Mivel az ügyfél a munkaidő alatt, akkor hív, mikor számára ideális, sajnos a munkatempó az ügyfélszolgálaton hullámzó, és kevésbé kiszámítható. Ha intenzív időszak van, elvárjuk, hogy teljesíts, viszont cserébe kevésbé erős szakaszokban nem kérjük, hogy az idődről percről percre kimutatást adj be, de az irodában akkor is bent kell lenni.

3. Ügyfélszolgálatosokat megillető korrekt fizetés. Mi gondoltunk egy számra, majd te is gondolj egyre az önéletrajzodban.

JELENTKEZÉS:
A fényképes önéletrajzot nettó fizetési igény megjelölésével várjuk. A jelentkezés után fogunk küldeni egy kis feladatot, amit el kell végezned. Ez után kerül majd sok a személyes interjúra.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

alapfokú végzettség
középfokú végzettség érettségivel

Adminisztrációs és közgazdasági ismeretek

Gépírás - alapok

Számítógép-felhasználói ismeretek

Microsoft Word - alapok
Microsoft Excel - alapok

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

22 éve működő rovarirtó cég vagyunk. A célunk, hogy a rovarirtásban hétköznapi fogalommá váljunk. Ahogy tudjuk mit jelent vaterázni, überezni, ráguglizni valamire, úgy szeretnénk a saját márkánkat is az emberek fejébe elültetni. Erre az útre indulunk el, és hívunk meg téged.

A cég címe

Abatox Kft.
József krt 65
1085 Budapest
ID: 2794539   Megjelentetés dátuma: 2016.11.02.